Середа, 01.05.2024, 22:09
Сайт учителя трудового навчання Валового Василя Петровича
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [38]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

Залучення учнів до технічного моделювання у варіативному модулю: «Технологія дизайну інтер’єру». Календарно-тематичне планування уроків варі

Залучення учнів до технічного моделювання у варіативному модулю: «Технологія дизайну інтер’єру».

Календарно-тематичне планування уроків варіативного модуля «Технологія дизайну інтер’єру».

Значення технічного моделювання для всебічного розвитку школярів дуже велике. Ми живемо в світі техніки, нас оточують різні машини, механізми, прилади.

Світ техніки дуже великий і різноманітний. Моделювання дозволяє краще пізнати його, розвиває конструкторські здібності, технічне мислення та сприяє пізнанню оточуючої дійсності. Значення технічної творчості важко переоцінити. У нашій країні створена система позашкільних закладів, де діти займаються в різних гуртках за інтересами, розширюють відомості з технічного моделювання.

Людина в будь-якій діяльності постійно користується моделями. У дитинстві люди граються з ляльками, будиночками, машинами зменшеними копіями реальних об'єктів. Для гри застосовуються не тільки готові моделі, а й створені власними руками з пластиліну, деталей конструктора. Дорослі люди також використовують моделі під час спорудження будинку або пошиття костюма, створення ілюстрованого журналу або розрахунку польоту ракети.

Модель – це прообраз, опис або зображення якогось об'єкта.

Слово «модель» (з лат. modulus – міра, зразок) має декілька смислових відтінків та використовується в багатьох галузях науки, техніки, виробництва, освіти. У широкому смислі – це умовний образ (зображення, схема, опис) якого-небудь об’єкту (або системи об’єктів), процесу чи явища.

У навчанні моделі використовуються як засоби наочності. Вони можуть бути об’єктами трудової діяльності (предметами виготовлення) та сприяти вихованню інтересу школярів до певного виду техніки та розвитку в них технічних здібностей.

Моделювання в наукових дослідженнях стало застосовуватися ще у глибокій давнині та поступово захоплювало все нові області наукових знань: технічне конструювання, будівництво і архітектуру, астрономію, фізику, хімію, біологію і, нарешті, суспільні науки.

У наукових дослідженнях під моделлю розуміють таку уявно представлену або матеріально реалізовану систему, яка відображаючи або відтворюючи об’єкт дослідження, здатна заміщувати його так, що її вивчення дає нам нову інформацію про цей об’єкт.

В. Штофф пропонує таке визначення: «під моделлю розуміється така уявна або матеріально реалізована система, яка, відображаючи і відтворюючи об’єкт, здатна заміщати його так, що її вивчення дає нам нову інформацію про цей об’єкт».

Головна особливість моделювання в тому, що це метод опосередкованого пізнання за допомогою об'єктів-замінників. Модель виступає як своєрідний інструмент пізнання, який дослідник ставить між собою і об'єктом та за допомогою якого вивчає сам об'єкт. Саме ця особливість методу моделювання визначає специфічні форми використання абстракцій, аналогій, гіпотез, інших категорій і методів пізнання.

Моделювання має великі можливості для розвитку й виховання школярів. Розвивальний характер навчання визначається всією системою занять. Школярі спочатку виконують моделі за кресленнями, схемами, набувають певної суми знань, що є основою для подальшої роботи. Поступово вони переходять до виготовлення більш складних моделей та самостійній розробці моделей. При цьому вся трудова діяльність повинна сприяти розвитку творчих здібностей дітей. Кожна наступна ланка навчання спирається на отримані знання та активізує пізнавальні інтереси школярів з метою їх подальшого вдосконалення.

У процесі обробки різних матеріалів діти докладають певних зусиль, що сприяє зміцненню м'язів пальців рук, відпрацюванню координації рухів, загальному фізичному розвитку.

Неоціненна роль моделювання в розумовому розвитку дітей. Виготовляючи той чи інший технічний виріб, школярі знайомляться не тільки з його будовою, основними частинами, а й з призначенням, використанням у народному господарстві, отримують відомості загальноосвітнього характеру, вчаться планувати та виконувати намічений план, знаходити найбільш раціональне конструктивне рішення, створювати свої оригінальні вироби.

Технічне моделювання розвиває в дітей технічне мислення, творчу активність, надає допомогу у професійній орієнтації й виборі майбутньої професії.

Важливим аспектом розвитку людини є прикладна діяльність. Залучення школярів до праці – це основна складова їхнього загального розвитку. В той же час стрімкий розвиток науки та техніки ставить перед загальноосвітніми закладами нові завдання, які зменшують прикладну та збільшують теоретичну складову. Зменшення кількості годин на вивчення технології у школі також негативно позначається на даній проблемі. Відомо, що на заняттях з технічного моделювання та конструювання створюються найбільш сприятливі умови для розвитку загальнотехнічних, сільськогосподарських, побутово-господарських умінь, що лежать в основі більшості професій сфери виробництва.

Процес навчання повинен бути спрямований на максимальну активізацію різних сторін мислення учнів у процесі пізнавальної діяльності. Важливе значення для творчої діяльності людини відіграє наочно-образне мислення, а відтак просторова уява.

Досвід викладання трудового навчання в школі та проведення гурткової роботи, вивчений у різних регіонах України, свідчить, що вчителі та керівники гуртків намагаються розвинути просторову уяву учнів на уроках, інтуїтивно знаходячи засоби впливу, але такі заходи проходять хаотично і не цілеспрямовано.

Загальновідомо, що просторова уява активізується тоді, коли відбувається мислене оперування об’єктом. Проблему розвитку просторової уяви продуктивно розглянуто в дослідженнях І.А. Барташнікової, Л.С. Виготського, Ю.З. Гільбуха, А.М. Зімічевої, І.Я. Каплуновича, Т. Рібо, В.К. Сидоренка, Н.П. Щетини, І.С. Якиманської та ін.

Фундаментальні зміни форм суспільного виробництва і споживання, пов'язані з розвитком і впровадженням нових інформаційних технологій, зумовили в останнє десятиліття запит на фахівців у галузі нових засобів візуалізації. Цей запит задовольняється в основному або за рахунок випускників технічних вузів, які володіють досвідом роботи з електронними технологіями, або за рахунок професіоналів художників, самостійно освоюють нові технічні засоби. Природно, що в першому випадку в сферу візуальної творчості потрапляють люди, що не мають культурних основ, необхідних для створення візуального образу. У другому, перед художником постає завдання самостійного освоєння технологічного комплексу, що в принципі можна порівняти з отриманням нової спеціальності, так як самі засоби, ідеологія їх використання, технічні проблеми є принципово іншими, ніж освоєння ним раніше художні технології. Художник виявляється непідготовленим до освоєння найбільш перспективних і відповідають соціальним запитам нових художніх спеціалізацій. Йдеться про напрямках художньої творчості, які активно розвиваються, які сьогодні тісно пов'язані або прямо залежать від електронних і комунікаційних засобів сферах дизайну предметного середовища, інтер'єру, поліграфії, архітектурного проектування, нових електронних технологій (комп'ютерна графіка, телекомунікації та екранні технології, відео та комп'ютерна анімація, комп'ютерна оптика (голографія, стерео), WEB дизайн і т. д.). Основою діяльності в цих спеціалізаціях є не візуалізація суб'єктивних уявлень, а аналіз соціокультурного, історичного, середовищного  контекстів, систематизація цієї інформації, абстрагування, вироблення спеціальних проектних рішень, інтегруючих методи наукової і художньої творчості. Подібний тип художньої професійної діяльності, що синтезує в собі елементи технології, науки і мистецтва, є продуктом специфічного багатопрофільного дизайнерського освіти. Тільки проектна культура в формі дизайн-проектів  здатна вирішувати проблеми інтеграції знань з настільки різних областей людської діяльності. Філософи, мистецтвознавці, архітектори, дизайнери та художники (Б. Арчер, Н. В. Воронов, О. І. Генісаретського, В. Л. Глазичев, В. Гропіус, Р. Даліз, А. П. Єрмолаєв, Г. Г. Курьерова, А. М. Родченко, В. Ф. Сидоренко, С. О. Хан-Магомедов, Г. Н. Щедровицький) розглядають проектну культуру як з'єднання досвіду матеріальної культури з сукупним масивом досвіду, навичок і розуміння, втіленим у мистецтві планування, винаходи, створення і виконання, а проект як ряд розумових і практичних процедур, спрямованих на створення об'єкта-моделі і прогнозування його майбутньої реалізації. Проектування засноване на інтелектуальній діяльності, спрямованої на визначення смислових і якісних властивостей предметів і явищ, встановлення між ними зв'язків, інтегрування їх у єдину систему. Таким чином, основу проектування, згідно О. Акіну, складає процес оптимізації пошуку ідей у великому проблемному просторі. У галузі освіти проектна діяльність спрямована на розвиток пізнавальних здібностей учня, його вміння самостійно конструювати свої знання й орієнтуватися в інформаційному просторі. Вивчення історії проектної культури та проектних технологій навчання у системі професійної художньої освіти дозволяють говорити про особливий характер проектного мислення в галузі художньої творчості. Проектне мислення в художній творчості базується на здібностях особистості до конкретно-образного мислення, маніпулюванню різними типами інформації, розумовому конструюванню, інтегративному мисленню і просторовій уяві. Зокрема, відповідно до одного з останніх підходів до методики викладання, теорії Численності інтелекту, художники класифікуються як люди, що володіють просторовим інтелектом. Проектний тип мислення дає дизайнеру теоретичну можливість охоплювати своєю творчістю широку сферу об'єктів? Від однієї речі до структур предметно-просторового середовища, від проектування реклами до впливу на такі соціальні процеси, як купівельний попит або хід виборчої кампанії. Наш час формує особливий тип людських відносин зі світом за допомогою проектного мислення, що дозволяє адекватно оцінювати реальні ситуації, намічати альтернативні шляхи вирішення виникаючих проблем, осмислено вибирати шлях, відповідний можливостям особистим і суспільним.

Розвиток творчої особистості, орієнтованої на усвідомлену художню діяльність в області нових візуальних технологій, формування творчого мислення у дітей та юнацтва, що мають досвід взаємодії з техногенним середовищем (комп'ютерні ігри, мультимедіа, телебачення і т. п.), неможливо без освоєння нових електронних засобів вираження. Як стверджувалося вище, найбільш успішно і результативно з новими технологіями стали працювати художники, що володіють проектним способом мислення, в першу чергу? архітектори та дизайнери. Наприклад, випускники архітектурного інституту створюють дизайн-студії і успішно працюють в галузі дизайну мультимедіа середовища, активно освоюють поліграфічний та WEB-дизайн. Але треба враховувати, що архітектурна освіта вже саме по собі є автономною спеціалізацією і не спрямоване на підготовку фахівців у галузі електронних інфокомунікаційних технологій. Подібні успіхи в галузі освоєння нових технологій пов'язані з тим, що архітектурне і дизайнерська освіта послідовно і глибоко розвиває проектне мислення.

Процес включення інформаційних і комунікаційних технологій (ІКТ) в систему освіти, впровадження комп'ютерної техніки в навчальних закладів здійснюється протягом останнього десятиліття. Сьогодні можна сказати, що в кількісному відношенні проблема комп'ютеризації частково вирішена. ІКТ стають невід'ємним компонентом освіти. Однак, розглядаючи результати впровадження в школу нових технологій, можна зробити висновки, що в багатьох випадках в реальному навчальному процесі практично не використовується величезний спектр можливостей комп'ютерних технологій для розвитку творчих здібностей учнів і обмежується вузько-технологічними завданнями навчання навичкам програмування, використання текстових редакторів, пошуком інформації в мережі. Причини цієї проблеми бачаться не стільки в обмеженості технологічних комплексів, скільки в неефективності навчально-методичної бази занять, пов'язаних з ІКТ, а головне у відсутності фахівців вчителів, що мають ідеї і, які мають концепції з використання комп'ютерної техніки в освіті. Аналізуючи результати досліджень експертів ЮНЕСКО щодо використання ІКТ в середній освіті, можна зробити висновок: тільки використовуючи комп'ютер як інструмент проектної діяльності, як засіб для вивчення інших предметів, як технологію для реалізації міждисциплінарних проектів, можна домогтися творчих результатів у навчанні. Освітні проекти в комп'ютерному середовищі невіддільні сьогодні від імені Сеймура Пейперта, який сформулював актуальний методологічний принцип, згідно з яким «побудова власних інтелектуальних структур здійснюється учнем найбільш ефективно в тому випадку, якщо він залучений у створення реального кінцевого продукту».

Процес розвитку творчо-технічних здібностей, на уроці трудового навчання, можливий за умови занурення учнів у процес творення, який передбачає перетворення і передачу візуальної інформації засобами графіки з використанням традиційних (ручних, інструментальних) і нових інформаційних технологій (комп'ютерна графіка), реалізацію отриманих трудових знань і вмінь під час виготовлення конкретної конструкцій.

Навчальна програма «Технології. 10-11 класи» містить варіативні модулі одним  із яких є модуль «Технологія дизайну інтер’єру». Автор варіативного модуля Шемчук Світлана Василівна, старший вчитель трудового навчання СШ №251 ім. Хо Ши Міна з поглибленим вивченням англійської мови м. Києва.

Варіативний модуль розроблено до навчальної програми «Технології. 10-11 класи». Програмою модуля передбачено ознайомлення учнів з основами одного з напрямків художньо-творчої проектної діяльності-дизайном інтер’єру, метою якого є формування гармонійного предметного середовища. Вивчення основ дизайну інтер’єру здійснюється через проектно-технологічну діяльність учнів, практичним результатом роботи яких за даним модулем має бути проект, що складається із 1) портфоліо та 2) макета жилого приміщення, оформленого учнем за власноруч розробленим проектом. Автор програми рекомендує використовувати можливості сучасних електронних програм для проектування та дизайну інтер’єрів.

Наш досвід роботи за даною програмою варіативного модуля дає підстави стверджувати про її високу ефективність у галузі розвитку творчих здібностей, просторової уяви, розвитку графічних навичок, здійснення профорієнтації, розуміння школярами ролі та місця інформаційних технологій у сучасному виробництві. Макет жилого приміщення може виготовлятись кожним учнем окремо або ж групою учнів (залежно від складності спроектованого приміщення). Макет може слугувати наочністю при вивченні інших тем предмету «Трудове навчання» (наприклад: квартирна електромережа; деревинні матеріали та види виробів із деревинних матеріалів), виконувати роль іграшки (для братика чи сестрички), бути оригінальним подарунком.

На основі програми варіативного модуля «Технологія дизайну інтер’єру» ми розробили календарне планування уроків з даного модуля з описом практичних робіт та домашнього завдання відповідно до теми уроку що забезпечує ефективне вивчення даного модуля. Слід зауважити що технічна документація розробляється як класичним (графічним) способом а у випадку наявності в учнів ПК (за бажанням учнів) за допомогою електронних програм.

 

 

      Здійснювати інформаційну освіту учнів нам допомагали електронні програми Arcon та PRO100. Зазначені програми здатен освоїти за доволі короткий час середньостатистичний учень, програми повністю задовольняли наші запити для виконання конструкторської документації на макет житлового приміщення. Звичайно існують і інші програми для проектування жилих приміщень які на біль високому  рівні дозволяють розробляти дизайн-проекти. Опираючись на наш досвід необхідно  зауважити що комп’ютерну програму слід обирати із врахуванням наявної на даний час комп’ютерної освіти кожного учня класу та можливостей операційної системи копютера який використовується для проектування.
              Arcon - програма для архітектурного проектування і дизайну інтер'єру.

              Arcon - найпростіша програма для освоєння людиною, яка ніколи в житті не займалась 3d моделюванням і ні має досвіду роботи в інших програмах проектування і візуалізації. При цьому Arcon дозволяє отримати досить непогані результати.

     Звичайно програма проста і поступається багатьом відомим більш дорогим аналогам за кількістю функцій. Наприклад в Арконі важко буде підготувати нормальну креслярську документацію за всіма правилами і ГОСТами. Але по задоволенню від процесу роботи - Аркон на першому місці (звичайно, якщо не першочергове завдання за проектами з жорсткими вимогами і складною архітектурою).

      Програма Аркон призначена для проектування, дизайну і тривимірної візуалізації. Програма дозволяє спочатку створити детально пророблений план приміщення, а потім побачити створене приміщення в об'ємному зображенні. Це дозволяє більш наочно обговорити архітектурні ідеї зі своїми колегами та близькими, а також більш ефективно спілкуватися з будівельниками.

      У режимі конструювання Ви можете оперативно створити 2D плани. Створювати і розміщувати стіни, двері, вікна та інші елементи. Програма дозволить спроектувати і розмістити в проекті даху і сходи різних конфігурацій.

 

              PRO100 - це програма програма для дизайну меблів та інтер'єрів , яку дуже легко освоїти і в якій так само легко працювати. Програма гнучкіша, ніж інші меблеві. У якої відмінна 3D візуалізація - просто знахідка для дизайнера. Програма, яка відрізняється простотою, але при цьому володіє великими можливостями. Все це є (і постійно вдосконалюється) в програмі PRO100 . На офіційному сайті програми (www.ru.pro100.eu), де до речі, можна скачати її демо версію, PRO100 названа програмою для проектування меблів. Частково згоден. Хоча є інші програми, більш точні в цьому плані. Я б назвав програму PRO100 більше дизайнерської. Вона чудово підходить для роботи з клієнтом, (та для використання в даному варіативному модулі).  Для цього програма оснащена на всі 100. Наявність бібліотек, які легко підлаштовуються "під себе", допомагає швидко створити інтер'єр і розставити в ньому меблі. При цьому картинка виходить максимально реальною, наближеною до фотографії, тому що є можливість використовувати освітлення (регулювати його інтенсивність), відображення, прозорість. З разки вікон, дверей, модулів корпусних меблів, матеріалів і т.д. вже є в наявності. Плюс - можна створювати свої нестандартні вузли і зберігати їх у бібліотеці.

           Коли є своя напрацьована база елементів бібліотеки, надати клієнту красиву картинку можна дуже швидко, не змушуючи його чекати. Це важливий фактор, що говорить про високий професіоналізм.  Дуже корисна функція реалізована в програмі - розрахунок вартості передбачуваного проекту. Зробити його можна тут же, в присутності замовника. Звичайно, все буде чітко працювати, якщо програма заздалегідь налаштована (вбиті ціни на матеріали, фурнітуру і т.д.) Також програма має функції, завдяки яким її і назвали програмою для проектування меблів . PRO100 видає деталізацію виробів з можливістю експорту в програми розкрою, список використовуваних матеріалів і фурнітури, є можливість розстановки розмірів в кресленнях для виробів та плану приміщення і можливість створення складних деталей: радіусів, вирізів всіляких форм, косих деталей. Можна сказати, що PRO100 - найоптимальніший варіант меблевої програми для невеликої майстерні з виготовлення меблів.

 

Календарно-тематичне планування уроків варіативного модуля «Технологія дизайну інтер’єру».

з/п

Тема, тематичний матеріал

Кіль-кість годин

Практична робота

Домашнє завдання

При-міт-ки

 

Розділ І. Загальні відомості про дизайн інтер’єрів

2

 

 

 

1.

Короткі історичні відомості про виникнення та розвиток дизайну в цілому та дизайну інтер’єру зокрема. Місце та роль дизайну інтер’єру в сучасній художньо-творчій проектній діяльності. Гармонійна форма і поняття композиції. Категорії композиції: органічність і цілісність форми, пропорційність і ритм, масштабність, пластичність, колір і поєднання кольорів. Стилі інтер’єру (бароко, рококо, класицизм і неокласицизм, ампір, модерн мінімалізм, хай-тек та ін.), їх основні риси. Вимоги до інтер’єру житла: ергономічні, естетичні, економічні, гігієнічні. Функціональні зони житла: для приготування їжі, для сну, для праці, для гігієни. Оснащення зон меблями та обладнанням відповідно до виконування функцій. Колір як важливий елемент композиції інтер’єру, його вплив на фізіологію людини. Поєднання кольорів між собою в інтер’єрі. Можливості корегування недоліків жилого приміщення за допомогою кольору. Світильник в інтер’єрі, їх декоративне та функціональне використання. Види освітлення (загальне, місцеве, експозиційне, комбіноване). Кімнатні рослини в інтер’єрі. Принципи  їх підбору та розміщення.  Використання в інтер’єрі квіткових композицій. Українські національні традиції в інтер’єрі сучасного житла.

     1

Виконання ритмічної композиції на основі рослинних або тваринних форм.

Виконати контрастну композицію на основі геометричних форм.

 

2.

Можливості створення дизайну інтер’єру житлових приміщень з використання сучасних електронних програм. Матеріали для створення макетів жилих приміщень, їх властивості. Інструменти та пристосування для створення макетів жилих приміщень. Правила безпечної роботи та санітарно-гігієнічні вимоги. Організація робочого місця. Технології розробки дизайну інтер’єру.  

1

Виконання плану одноповерхового багатокімнатного будинку (за зразком за допомогою креслярського обладнання та за допомогою електронної програми).

Вивчити умовні позначення які використовують ви на будівельних кресленнях; виконати план власного будинку ( за допомогою креслярського обладнання).

 

 

Розділ ІІ. Проектування та виготовлення макета жилого приміщення.

16

 

 

 

3.

Постановка проблеми. Визначення завдань для виконання проекту.

 

 

 

1

Виконання зображення кімнати в перспективі (за зразком за допомогою креслярського обладнання)

Виконати зображення власної кімнати в перспективі.

 

4.

Робота з інформаційними джерелами. Створення банку ідей.

1

Перегляд інформації в мережі Інтернет.

Створити банк ідей (за вибором на один із видів житлових приміщень).

 

5.

Аналіз та систематизація зібраної інформації.

1

 

Визначитись із видом житлового приміщення та виконати його зображення у перспективі (за допомогою креслярського обладнання)

 

6.

Розробка (або створення за допомогою електронної програми) ескізу жилого приміщення відповідного стилю та призначення (за вибором).

1

Послідовність проектування житлових приміщень за допомогою електронної програми ArCon.

Підготувати доповідь про одну із електронних програм для проектування дизайну інтер’єру.

 

7.

Розробка (або створення за допомогою електронної програми) ескізу жилого приміщення відповідного стилю та призначення (за вибором).

1

Послідовність проектування житлових приміщень за допомогою електронної  програми PRO100

За допомогою креслярського обладнання (або за допомогою електронної програми) виконати зображення житлового приміщення в перспективі, згідно попереднього вибору виду приміщення.

 

8.

Технологічна послідовність виготовлення виробу:

Виготовлення креслення деталей макетів меблів та оздоблювальних елементів (в разі необхідності).

1

Виготовлення креслень макетів меблів.

Підібрати матеріал для виготовлення основи (корпусу) макета.

 

9.

Добір матеріалів для виготовлення макетів меблів, обладнання та оздоблювальних елементів, а також для оформлення стін та підлоги макета (в разі необхідності – складання специфікації).

1

Виготовлення корпусу макета з віконними та дверними пройомами.

Підібрати матеріал для виготовлення макетів меблів (бажано використати рештки пиломатеріалів та безпечні відходи побутової діяльності людини).

 

10.

Виготовлення макетів меблів, обладнання та оздоблювальних елементів.

1

Виготовлення макетів меблів, обладнання та оздоблювальних елементів.

Підібрати матеріал для виготовлення макетів меблів та оздоблювальних елементів.

 

11.

Виготовлення макетів меблів, обладнання та оздоблювальних елементів.

1

Виготовлення макетів меблів, обладнання та оздоблювальних елементів.

Підібрати матеріал для виготовлення макетів меблів та оздоблювальних елементів.

 

12.

Виготовлення макетів меблів, обладнання та оздоблювальних елементів.

1

Виготовлення макетів меблів, обладнання та оздоблювальних елементів.

Підібрати матеріал для виготовлення макетів меблів та оздоблювальних елементів.

 

13.

Виготовлення макетів меблів, обладнання та оздоблювальних елементів.

1

Виготовлення макетів меблів, обладнання та оздоблювальних елементів.

Підібрати матеріал для оздоблення стін та підлоги.

 

14.

Оформлення стін і підлоги макета жилого приміщення.

1

Оздоблення стін та підлоги

Підготувати доповідь про сучасні оздоблювальні матеріали.

 

15.

Вибір способу кріплення макетів меблів та оздоблювальних елементі.

1

Вибір способу кріплення макетів меблів та оздоблювальних елементів.

Підготувати доповідь про роль та місце дизайну предметів інтер’єру (взявши за основу один із предметів інтер’єру.

 

16.

Прикріплення макетів меблів та оздоблювальних елементів до стін та підлоги макетів.

1

Кріплення макетів меблів та оздоблювальних елементів до стін та підлоги макетів.

Підготувати доповідь про лакофарбові покриття та клеї.

 

17.

Остаточна обробка макета жилого приміщення.

1

Усунення вад та недоліків макета.

Підготувати конструкторську документацію по виготовленню макета.

 

18.

Контроль якості виробу.

Економічне обґрунтування виробу. Маркетингові дослідження. Розроблення реклами.     

1

Розробка реклами виробу.

Підготувати доповідь про одну із електронних програм для створення дизайну інтер’єру.

 

 

Розділ ІІІ. Презентація та оцінка результатів проектної діяльності

2

 

 

 

19.

Компонування портфоліо проекту.

1

Компонування портфоліо проекту.

Підготувати доповідь про одну із професій з галузі архітектури та будівництва.

 

20.

Тематичне оцінювання. Захист проекту.

1

 

 

 

 

Всього

20

 

 

 

Реалізація варіативного модуля «Технологія дизайну інтер’єру» за таким календарно-тематичним плануванням дозволяє виконати ряд графічних, практичних  робіт що дають міцні знання у галузі архітектури, будівництва та дизайну. В такий спосіб здійснюється велика профорієнтаційна робота. Учні через виготовлення макета та конструкторської документації засвоюють на практиці знання також з інших шкільних дисциплін, отримують чіткі уявлення про професії архітектора, дизайнера, конструктора, кресляра, столяра , теслі, будівельника, електрика, зварювальника, сантехніка. До речі саме на такі спеціальності існує стійкий попит ринку праці. Вивчення даного модуля дозволяє учню більш конкретно визначитись з майбутньою професією та навчальним закладом. Відомо що будівельна галузь народного господарства - доволі енергоємна та ресурсозатратна галузь. Проте будівництво має безліч споріднених виробництв і їх ефективна взаємодія у більшості країн світу призводить до збільшення робочих місць, зростання економік та відповідно покращення якості життя населення.

Читайте також по даній темі на сайті  technotrud

1. Дизайн-проекти учнів http://technotrud.at.ua/publ/tekhnologija_dizajnu_inter_39_eru/1-1-0-29

2. Послідовність проектування житлових будинків та створення дизайну інтер’єру за допомогою електронної програми«ArCon». http://technotrud.at.ua/publ/poslidovnist

_proektuvannja_zhitlovikh_budinkiv_ta_stvorennja_dizajnu_inter_eru_za

_dopomogoju_elektronnoji_programi_arcon/1-1-0-7

3. Послідовність проектування житлових приміщень за допомогою електронної програми Pro100.http://technotrud.at.ua/publ/poslidovnist_proektuvannja

_zhitlovikh_primishhen_za_dopomogoju_elektronnoji_programi_pro100/1-1-0-5

6. Макети житлових приміщень http://technotrud.at.ua/photo/roboti_uchniv/1-10

 

 

Використана література:

  1. Технології. 10-11 класи. Навчальна програма. Рівень стандарту, академічний рівень. Варіативні модулі. –  Камянець – Подільський: Аксіома, 2010. – 140 с.
  2. Інтернет-ресурси.
Категорія: Мої статті | Додав: Admin (03.09.2015)
Переглядів: 7059 | Коментарі: 3 | Теги: Календарно-тематичне планування уро, Технічне моделюваня, плани уроків | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтів - uCoz