Залучення учнів до технічного моделювання у варіативному модулю: «Технологія дизайну інтер’єру».
Календарно-тематичне планування уроків варіативного модуля «Технологія дизайну інтер’єру».
Навчальна програма «Технології. 10-11 класи» містить варіативні модулі одним із яких є модуль «Технологія дизайну інтер’єру». Автор варіативного модуля Шемчук Світлана Василівна, старший вчитель трудового навчання
СШ №251 ім. Хо Ши Міна з поглибленим вивченням англійської мови м. Києва.
Варіативний модуль розроблено до навчальної програми «Технології. 10-11 класи». Програмою модуля передбачено ознайомлення учнів з основами одного з напрямків художньо-творчої проектної діяльності-дизайном інтер’єру, метою якого є формування гармонійного предметного середовища. Вивчення основ дизайну інтер’єру здійснюється через проектно-технологічну діяльність учнів, практичним результатом роботи яких за даним модулем має бути проект, що складається із 1) портфоліо та 2) макета жилого приміщення, оформленого учнем за власноруч розробленим проектом. Автор програми рекомендує використовувати можливості сучасних електронних програм для проектування та дизайну інтер’єрів.
Наш досвід роботи за даною програмою варіативного модуля дає підстави стверджувати про її високу ефективність у галузі розвитку творчих здібностей, просторової уяви, розвитку графічних навичок, здійснення профорієнтації, розуміння школярами ролі та місця інформаційних технологій у сучасному виробництві. Макет жилого приміщення може виготовлятись кожним учнем окремо або ж групою учнів (залежно від складності спроектованого приміщення). Макет може слугувати наочністю при вивченні інших тем предмету «Трудове навчання» (наприклад: квартирна електромережа; деревинні матеріали та види виробів із деревинних матеріалів), виконувати роль іграшки (для братика чи сестрички), бути оригінальним подарунком.
На основі програми варіативного модуля «Технологія дизайну інтер’єру» ми розробили календарне планування уроків з даного модуля з описом практичних робіт та домашнього завдання відповідно до теми уроку що забезпечує ефективне вивчення даного модуля. Слід зауважити що технічна документація розробляється як класичним (графічним) способом а у випадку наявності в учнів ПК (за бажанням учнів) за допомогою електронних програм.