Статистика |
|
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 | |
|
У категорії матеріалів: 38 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Виконання контрастної композиції за допомогою комп'ютерної програми Paint.
|
Творчий проект на тему:
Іграшка-головоломка “Коник-стрибунець”
Виконав: Кушнір Віталій Сергійович
Учень 8 класуВійтівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Керівник: Валовий Василь Петрович
|
Мультимедійна презентація:"Глобальні проблеми людства. Природоохоронні технології"
|
Творчий проект на тему:
Пристосування для реалізації мого хобі
“Пристосування для фіксацій деталей рамки під час склеювання”
Виконав: Паламарчук Богдан Олексійович
Учень 11 класу
Війтівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Керівник: Валовий Василь Петрович
|
Бумеранг із фанери.
|
Шаблони для випалювання.
|
Народні прислів’я та приказки на уроках трудового навчання.
Степанова Л., Будник О. Народні прислів’я та приказки на уроках трудового навчання та в молодшій школі//Трудова підготовка в закладах освіти. - 2010. №5
Прислів’я та приказки неоцінений скарб культури народу, вияв його мудрості, духовності. В сукупності вони складають кодекс неописаних законів моралі й поведінки людини в повсякденному житті, її діяльності в природному і соціальному середовищі.
Багато приказок пов’язані із господарським життям українців, їх працею. Прислів’я про пори року – енциклопедія хліборобського життя, це вічні істини, життєві узагальнення про працю як основу самого існування людини. Народ учить, як жити і трудитись, щоб відчути щастя в цьому світі: бути майстром своєї справи, бо де праця – там щастя. Прославляючи працелюбність, скромність, кмітливість, розсудливість, розум, вірність слову, прислів’я засуджують ледачих, пихатих, скупих, базік – словом, людської вади. |
Алгоритм вибору професії.
Кожна людина хоча б раз в житті обирала собі професію. Для прийняття
правильного рішення при виборі професії тобі необхідно враховувати ряд
факторів – власні побажання, психологічні особливості та можливості, не
слід забувати й про потреби ринку праці. Для цього існує так звана
"формула вибору професії”, яка в загальному вигляді показує первинний
алгоритм прийняття оптимального рішення в поєднанні наступних
компонентів: "хочу” – "можу” – "треба”. Розкриємо коротко суть цих
компонентів. |
Як було сказало вище, світ професій великий і складний, і ознайомитись з
усіма професіями у тебе немає можливості, а лише з невеликою їх
частиною, то найкраще ознайомитись з представниками певних груп
професій, утворених на основі схожості між ними. Тому вибираючи професію
людина спрямовує свої помисли перш за все на те, з чим вона буде
працювати, тобто на предмет праці, потім на те, що вона буде робити з
ним, тобто на мету праці. Важливо також знати, чим вона буде впливати на
предмет, тобто знаряддя праці, і де вона буде працювати, тобто умови
праці. Виходячи з цього вчені й запропонували відповідно класифікувати
професії за такими ознаками: предметом, метою, знаряддями та умовами
праці. Цю класифікацію розробив російський професор, доктор
психологічних наук, академік РАО Є.О. Клімов разом із своїми колегами. |
Диференцiйно-дiагностичний опитувальник (ДДО)
розроблений професором Є.О. Клімовим
(Климов Е.А. Как выбрать профессию: кн. для учащихся. – М.: Просвещение, 1990)
і модернізований к.п.н., проф. М.С. Янцуром |
|
|
|