П`ятниця, 03.05.2024, 18:20
Сайт учителя трудового навчання Валового Василя Петровича
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [38]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

У категорії матеріалів: 38
Показано матеріалів: 31-38
Сторінки: « 1 2 3 4

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Методика визначення загальних творчих здібностей людини

модернізована к.п.н., проф.. М.С.Янцуром
(Янцур М.С. Професійна психодіагностика: практикум. – К.: МПУ ДЦЗ, МОУ РДПІ, 1995)

Загальні творчі здібності мають велике значення при виборі професії, тому ми рекомендуємо тобі пройти цю методику.

Мої статті | Переглядів: 3042 | Додав: Admin | Дата: 01.01.2014 | Коментарі (0)

Опис типів професій:

Тип "Людина-природа”

Тип "Людина-техніка”

Тип "Людина-людина”

Тип "Людина-знакова система”

Мої статті | Переглядів: 749 | Додав: Admin | Дата: 01.01.2014 | Коментарі (0)

Тест Дж. Голланда для визначення професiйних типiв особистостi

розроблений Джоном Л. Голландом
(Довідник професій / упорядники: Д.О. Закатнов, Н.В. Жемера, М.П. Тименко. – К.: вид-во "Українська книга”, 1999)
модернізований А.А. Сукамягі та к.п.н., проф. М.С.Янцуром
(Янцур М.С. Професійна психодіагностика: практикум. – К.: МПУ ДЦЗ, МОУ РДПІ, 1995)


Мої статті | Переглядів: 2209 | Додав: Admin | Дата: 01.01.2014 | Коментарі (0)

ArСon - програма для архітектурного проектування і дизайну інтер'єру.
ArСon - найпростіша програма для освоєння людиною, яка ніколи в житті не займалась 3d моделюванням і ні має досвіду роботи в інших програмах проектування і візуалізації. При цьому Arcon дозволяє отримати досить непогані результати.

 

 

Мої статті | Переглядів: 1762 | Додав: Admin | Дата: 31.12.2013 | Коментарі (0)

Послідовність проектування житлових приміщень за допомогою електронної програми Pro100.

          PRO100-це програма призначена для проектування житлових приміщень, конструювання меблів та оформлення цими меблями приміщень. PRO100-дає можливість створювати моделі будь яких меблів будь якої форми та призначення і розміщувати їх в попередньо створеному приміщенні, переглядати створене в різних режимах (в плані, в фото реалістичному), здійснювати необхідні розрахунки.

Мої статті | Переглядів: 1233 | Додав: Admin | Дата: 25.12.2013 | Коментарі (0)

Протягом трьох останніх десятиріч усі розвинені країни світу здійснювали і продовжують здійснювати реформування освітніх систем. При цьому першочерговою метою реформування з самого початку  ставилось підвищення інтелектуального потенціалу нації, розвиток творчої особистості.

Поворот освіти до особистості викликаний глобальними процесами гуманізації й демократизації, соціуму, кризами у сфері економіки, енергетичними, загострення соціальних і національних конфліктів, соціальними вимогами, потребами науково-технічного прогресу. Сьогодні виробничі сили вступили в якісно нову фазу, коли їх прогрес не можна забезпечити лише технічними факторами, або лише однією раціоналізацією праці без актуалізації сил саморозвитку, мотивації, співучасті і співавторства робітника, різностороннього його розвитку.

Отже, особистість стає метою освіти. Функції освіти полягають у тому, щоб засобами розвитку особистості забезпечити саморозвиток суспільства. 
Мої статті | Переглядів: 609 | Додав: Admin | Дата: 06.12.2013 | Коментарі (0)

   Завдання вчителя трудового навчання показати також дітям цінність різноманітних видів праці, особливо тих що позбавлені зовнішньої романтики. Це зумовлює використання різних типів уроків (в т. ч. урок-лекція).

    В більшості своїй уроки комбіновані де левову частину займають практичні роботи, за результатами яких формується тематична.

     Відсутність в учня необхідних матеріалів та інструментів призводить до відставання а в кінцевому результаті і до неуспішності.

     Тож необхідно створити всі умови для вдалого виконання практичних завдань. Зробити виконання практичних робіт малообємним, малозатратним проте високоефективним за для досягнення мети уроку та виконання вимог програми.

Мої статті | Переглядів: 1549 | Додав: Admin | Дата: 06.12.2013 | Коментарі (1)

      Інформатизація та комп’ютеризація вимагають від людини нових знань, умінь та навичок, які будуть адаптовані до умов інформаційного суспільства.
       У зв’язку з цим, особливого значення набуває переорієнтація мислення сучасного викладача на усвідомлення принципово нових вимог до його педагогічної діяльності, готовність використовувати ІКТ як допоміжний навчальний ресурс. Законами України «Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки», «Про освіту»,  Національною доктриною розвитку освіти України в ХХІ столітті та іншими офіційними документами передбачається забезпечення ефективного впровадження і використання інформаційно-комунікаційних технологій на всіх освітніх рівнях усіх форм навчання.
Мої статті | Переглядів: 2281 | Author: Василь Петрович Валовий | Додав: Admin | Дата: 17.11.2013 | Коментарі (0)

Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтів - uCoz